Kioskschema 2024/2025
Här kommer ”arbetsschemat” för säsongen.
Det är ett litet test, hoppas alla tycker att det kommer fungera.
Nu har jag delat in alla föräldrar i vårat lag i 3 st grupper. Sen kommer de grupperna rulla varje match. Det kommer antagligen hända att ni får en arbetsuppgift på en match där grabben ej spelar, då finns det två alternativ.
1. Ni utför uppgiften ändå.
2. Ni byter uppgiften med en annan förälder.
Kiosken Olandshallen:
Kiosknyckel
Det laget som öppnar kiosken är ansvariga att hämta ut kiosknyckeln hos Alunda Foto.
Det laget som stänger kiosken som är ansvarig att lämna tillbaka kiosknyckeln hos Alunda Foto. Återlämningen bör ske så fort som det är möjligt.
Observera att Alunda Foto är stängt på söndagar och öppnar normalt 10:00 på lördagar.
Betalning i kiosken sker nu endast via Swish!
Bemanning
Vid egen match bemannas kiosken av 2 personer 45 min resp. 1 timme innan matchstart beroende på om man tar över eller öppnar kiosken. I samband med A-lagsmatcher ska det vara 4 personer (varav en är matchvärd) 1 resp. 1,5 timme innan matchstart beroende på om man tar över eller öppnar kiosken.
Om någon match ställs in och det blir ett längre uppehåll mellan kioskpassen bestämmer man med det andra laget hur man fördelar tiden.
Ingen under 16 år ska stå i kiosken utan målsman. Barn under 10 år ska ej vara i kiosken, förutom korta stunder.
Se vidare instruktioner längre ner på sidan!
Här följer grupperna:
Grupp 1
Albin E ( fixar nyckeln till kiosken )
Douglas
Charlie
Linus P
Alfred
Dessa pass har ni:
12/10 13:30 egen match, tar över efter P11 och lämnar över till grupp 2
26/10 16:30 egen match, tar över efter P10, stänger kiosken och städar
7/12 16:15 egen match, tar över efter F10-12, stänger kiosken och städar
14/12 20:00 Dam-U , tar över efter grupp 2 och stänger kiosken och städar
11/1 19:30 egen match, tar över efter F10-12, stänger kiosken och städar
15/2 11:00 egen match, tar över efter P12 och lämnar över till P10
22/3 18:00 Dam-U, tar över efter grupp 2 och lämnar till grupp 3
Grupp 2
Astor ( fixar nyckeln till kiosken )
Oskar
Mille P
Linus L
Edvin
Dessa pass har ni:
12/10 16:00 Dam A, tar över från grupp 1, kiosken och sargvakter, lämnar över till F10-12
9/11 17:30 egen match, öppnar kiosken 16:30
14/12 18:15 egen match, öppnar kiosken 17:15 lämnar över till grupp 1.
10/1 18:15 egen match, stänger kiosken och städar
8/3 18:30 egen match, stänger kiosken och städar
22/3 16:15 egen match, tar över efter P10 och lämnar till grupp 1
Grupp 3
Mille JB
Oskar D
Otto ( fixar nyckeln till kiosken )
Arvid
Julian
Dessa pass har ni:
25/10 20:00 egen match, återkommer om ni tar över eller ej
9/11 19:15 H6, endast kiosken, stänger och städar
10/1 18:15 egen match, öppnar kiosken senast 17:30
1/2 17:00 egen match, tar över efter P12, stänger och städar
8/3 16:00 Dam A, kiosken och sargvakter, tar över efter P10
22/3 20:15 egen match, tar över efter grupp 1, stänger kiosken och städar
Kioskpersonal
Kioskpersonalen ser till att hålla snyggt och rent runt spelplanen och efter avslutad match/poolspel, hjälps kioskpersonalen och föräldrar att städa. Kioskpersonalen ansvarar även för att informera kioskansvariga för uppfyllnad av varor via meddelande
Nina Collin 070-8377482
Hallvärd
Hallvärden är ansvarig för att välkomna publiken till hallen samt att se till så allt flyter på under matchen/poolspelet.
Kom ihåg att vi inte hyr B-hallen och därför är det inte tillåtet att någon är där. Kioskpersonal och hallvärd hjälps åt med detta.