Dela nyhet
Kioskschema januari
14 jan, 18:17 0 kommentarer
Här kommer kioskschema för januari. Vi får avvakta resten av säsongen då matcherna i februari och framåt inte är spikade ännu.
Kan ni inte er tid så byt med någon annan, tack.
Tävling | Datum | Matchtid | Spelplats | Kioskpass | Kiosk | Öppna (hämta nyckel) | Stänga | Sekretariat | Sargvakt |
P10/F0809 | 2024-01-20 | 12:15 | Olandshallen | 11:30-13:15 | Charlie G, Arvid | Ellen, Lovisa | |||
P10/F0809 | 2024-01-27 | 10:15 | Olandshallen | 09:30-11:15 | Albert, Denise | Almir, Linus | |||
Damer Allsv | 2024-01-28 | 16:00 | Olandshallen | 15:00-18:00 | Elias, Oliver, Nike, Hugo | X | X | Samtliga spelare |
För Dam-matchen 28/1 gäller följande:
A-lagsmatcher
Från 1 timme innan matchstart ska kiosken bemannas av 4 personer varav en är hallvärd.
Hallvärd
Hallvärden är ansvarig att välkomna publiken till hallen och hjälpa till att hitta sittplatser.
Hallvärden är också ansvarig att titta till B-hallen under match.
DET ÄR INTE OKEJ ATT BARN OCH UNDGOMAR ÄR I B-HALLEN!
Den är inte bokad av oss utan där ser vi till att ingen vistas under våra matcher! Det skräpas bara ner och blir mer jobb för alla inblandade! Så hjälps vi åt att hålla B-hallen tom blir det enklare att hantera matcharrangemangen!
Hallvärden ska bära en gul väst som finns i kiosken.
Sargvakter
Laget som har kiosken är också ansvariga att det finns sargvakter.
Det behövs 2 spelare i varje hörn och är spelarna små måste det kompletteras med vuxna.
Sargvakterna bör vara på plats 30 minuter innan matchstart.
Sargvakterna är ansvariga att samla in bollarna när uppvärmningen är avslutad.
Spelare som är sargvakter SKALL bära skyddglasögon.
Städning
Efter avslutad match så hjälps, kioskpersonalen och föräldrar till sargvakterna, åt att städa.
Kommentarer